donderdag 8 juni 2017

LaBella beer en aapje Jonosh...

 Lieve mensen,

Hier weer eens een berichtje van mij...
Ik zit niet zo fijn in mijn velletje op dit moment,
dit doordat mijn lieve blog vriendin Pink pas is overleden
en afgelopen weekend is mijn broer overleden...
Het is de vijfde broer die is overleden, soms krijgt een
mens wel eens teveel op z'n bordje... ik ben op zoek om het
een plaatsje te geven, maar dit lukt me nog niet zo goed op
dit moment...dit zal tijd vragen...

Eigenlijk verwerk ik dingen die in mijn leven gebeuren door
te werken...hier door komt er een bepaalde rust in mijn lijf en hoofd..
Dus zo zijn LaBella beer en Janosh het aapje ontstaan..

Mijn dochter Lisa stuurde me het volgende gedicht
vind het zo zo mooi..het verwoord zo goed hoe ik me
voel op dit moment...
Dank je wel lieve Lisa... ik hou ook van jou!

Liefs van mijXXX