dinsdag 13 december 2016

Believe in your own MAGIC...CHRISTMAS is coming...

 Lieve mensen,

Mijn Kerstboom staat al een tijdje
en mijn huisje is in een warme Kerstsfeer.
Ik heb dit jaar voor een nostalgisch versierde
Kerstboom gekozen.. met mijn eigen Kerst ornamentjes..
Heerlijk vind ik deze tijd van het jaar...zo
fijn om het binnen warm en licht te maken...

Voor mensen die nog van deze ornamentjes willen,
helaas is alles verkocht..sorry...!

Vandaag heb ik mijn beren en konijnenkindje
afgemaakt en ik vind ze zo nostalgisch geworden..
Vind de gezichtjes zo lief...en ouderwets..en hier
hou ik zo van...

Helaas zijn mijn foto's niet helemaal
scherp, ik had het licht niet helemaal mee..
Misschien kan ik deze week met wat beter licht
de konijnen en berenkindjes op nieuwe fotograferen...

Wil jullie een knusse avond wensen...
Heel veel liefs MarijkeXXX

Believe in your own MAGIC
Christmas is coming...