zondag 17 april 2016

Ieniemienie....popje...

Hay lieve vrienden,

Al een lange tijd heb ik een prachtig poppenhuis,
de buitenkant is al zo mooi opgeknapt..
De inrichting van mijn poppenhuis, is gedateerd..
De meubeltjes zijn wel heel schattig, maar allemaal donker
van kleur, eigenlijk wil ik de inrichting van het poppenhuis
beetje bij beetje gaan opknappen.

Ik wil een old shabby style..romantisch en nostalgisch,
ik weet dat dit erg veel werk is, en ik wil het kamer voor
kamer mooi gaan maken...Ik zal morgen een paar kiekjes
maken van mijn poppenhuis, alleen van de buitenkant.
De binnenkant zal ik jullie later laten zien als
het is opgeknapt..een foto van voor en na de opknapbeurt.

Ik ben eigenlijk al allemaal spulletjes aan het verzamelen,
zoals een hobbelpaardje en een poppenkastje van hout,
ik heb al een ieniemienie beertje gemaakt, deze past precies in
een hobbelzwaantje van hout..

Ik heb ook dit ontzettend hele hele kleine ieniemienie popje
gekocht...en ik ben er helemaal weg van..
Alles kan bewegen, het heeft een piepklein jurkje aan,
een schattig mutsje op en pijpenkrulletjes in het haar..
Ze is zo klein dat ze op het topje van je wijsvinger
kan zitten, vinden jullie het geen schatje?
Degene dit dit kleine snoesje heeft gemaakt is een kunstenaar!

Mijn poppenhuis opknappen wordt een 10 jaren plan
hahaha...maar ik heb geen haast, alles op z'n tijd...
Het gaat tenslotte om het genieten vanwaar je mee bezig bent...

Fijne avond en voor later 
lekker slapen en morgen weer fris en
fruitig met een nieuwe week beginnen...
liefs van mijXXX