dinsdag 29 maart 2016

Heerlijk spelen met een kop en schoteltje...

Goedemiddag allemaal,

Dit is girafje Ginger...
kijk haar toch eens helemaal alleen
op een schoteltje zitten...
Wacht denkt dit giraffenkindje,
ik ga eens boven op een kopje zitten,
kan ik alles goed zien...
Maar in het kopje kan natuurlijk ook hihi...
Ohhh...maar dat is leuk, kleine Kewpie komt
ook lekker naast Ginger zitten..
Wat gezellig, is Ginger niet alleen meer...
We kunnen ook lekker gaan liggen...
 Dit bevalt me best zegt Kewpie popje...
 Wat een gezelligheid is het zomaar in het kopje...
Maar kijk...poppenjansje wil er ook bij...
Kom er maar gezellig bij poppenjansje..
we passen er makkelijk samen in hoor..
Het wordt nog druk in mijn kopje denkt
het giraffenkind...Betsie komt er ook bij...
 Ga jij er maar even uit Ginger zegt Betsie,
dan ga ik even lekker liggen...
 Die Betsie...haha..zie je haar genieten...?
Alles kan, want nu liggen Betsie en Kewpie 
weer samen in het kopje..
Jullie zien, je kunt niet alleen thee drinken uit
een kopje...je kunt er ook heerlijk mee spelen...
Maar goed...nu wordt het toch een beetje krap in
het kopje...Schuif eens een beetje op Keewpie..
Kijk ze nu toch eens gezellig zitten...je kunt toch
heerlijk spelen met een kop en schoteltje..

Dit was het weer...tot de volgende keer!
Marijke
XXX