maandag 14 maart 2016

Hazekind Hannelorre met Dottie...


Lieve mensen,

Wat een heerlijk weer is het toch de afgelopen
dagen...het is nog een beetje frisjes, maar dat
warme zonnetje maakt alles goed...
Ik ruik het voorjaar, ik kan niet wachten!
Vorige week vrijdag hebben we zelfs al tijdens
een uitje in Den-Haag en Scheveningen buiten op een
terrasje kunnen zitten, ja dit was echt genieten...
Vandaag bekijk ik het lekkere weer vanuit mijn
knusse atelier, daar ik hazekind Hannelorre heb
afgemaakt...Ik had in geen tijden een haas
geboetseerd, en nu heb ik er zelfs een paar gemaakt.
Vind het geweldig om te boetseren, dus dit zal
mijn laatste haas niet zijn...
Ook maakte ik een lief vriendje voor Hannelorre,
dit is Dottie...een lief konijnenbeessie..
Ik zal jullie deze week ook Claudine het konijnenkind
laten zien...nog even haar jurkje afmaken, en dan
mag ook zij op de kiek...dus jullie horen snel weer van mij...
Hannelorre kijkt zo lief...ze heeft zulke lieve oogjes..
En ze glimlacht zo zacht...
 Haar jurk bestaat uit maar liefst 3 lagen...
En ik gaf haar een jas van stippel stof,
vind deze stof helemaal super!

 Voor op haar koppie maakte ik mooie rozen van stof...
rozen doen het altijd zo goed, het maakt alles zo romantisch...
 Dit is Dottie...
 Ik heb Dottie een beetje slap opgevuld,
zo lijkt ze net echt oud...
 De oren en voetzooltjes van Dottie hebben een lichtblauw stipje... 
 Kijk Dottie nu toch eens lekker lui liggen...
En Hannelorre is zo trots op haar vriendje...zien 
jullie haar glunderen?
Ach...kleine snoes, kom maar lekker tegen
me aan staan...
Natuurlijk neem ik Hannelorre en Dottie mee
op 9 en 10 april in de Zuiderkerk in Amsterdam.
Ik wil dolgraag mijn nieuwe dieren aan jullie
laten zien...!
Tot de volgende keer,
Doegiessssss
XXX