dinsdag 9 februari 2016

Een borduurseltje...

Lieve mensen,

Wat is het heerlijk om leuke dingetjes te maken
voor mijn kleine meisjes..
Ik heb beertjes, konijntjes en andere diertjes
gemaakt, nu wilde ik weer eens iets maken
voor op de kamertjes van de meisjes..
Zo maakte ik slaapzakjes, met een
klein slaapkussentje, gevuld met lekker ruikende
lavendel..dit maakt de meisjes slaperig en lekker 
rustig als ze naar bed gaan.
Ik borduurde met de hand een schattig konijntje,
wat is het super om te borduren...!
Ik maakte een borduurseltje op dit roze slaapzakje
 deze is voor Sophie..
En een blauw slaapzakje voor Jasmijntje..
Deze week ga ik weer een dagje oppassen en dan geef
ik beide snoesjes hun eigen zakje..deze hangen we 
aan het kapstokje in hun kamertje..
Ook maakte ik het beertje waar Jasmijntje helemaal
dol op is weer helemaal mooi..
Ze had het mutsje eraf getrokken en er zat nog
maar 1 pompoentje op het buikje..
Ik vind het borduurseltje zo lief met dat konijntje..
en wat heerlijk om zo met de hand te borduren...
Zo lijkt het net een slaapzakje voor het berenkind..
Dit zijn de kleine slaapkussentjes...
En dit plaatje vind ik zo zo schattig..!
 En met dit plaatje maakte ik een naaigerei hart...
 Lief zoals ze met haar afgezakte sokjes
op het plaatje staat...

Jasmijntje is
nu 13 maanden, en ze kan al enkele stapjes lopen..
het is nog wel wat houterig, het is zo schattig
om het kleine ding te zien stappen.Wat gaat het toch
ongelofelijk snel dat eerste jaar..het  betekent dat
we er met volle teugen moeten genieten, daar
Sophie in april al 4 jaar wordt..en ook dit is weer
een geweldige leeftijd..Het is gewoon super om
de meisjes te zien opgroeien..het is een groot
feest om oma te zijn...

Liefs en tot snel!
XXX