maandag 11 januari 2016

Pop en aap...

Goedemorgen lieve mensen,

Wat zijn ze toch mooi die popjes van vroeger...
Ik vind veel popjes mooi, maar de popjes met een lijfje
van stof en dan gevuld met houtwol vind ik zo geweldig.
En als het kopje dan nog eens van papier mache is dan
is mijn liefde voor zo'n oud popje helemaal compleet!
Haar armpjes zijn natuurlijk veel te kort,
het onderbroekje veel te groot..
Ook zonder kleding vind ik haar zo ontzettend
charmant..en zo prachtig!
Maar ohhh...wat vind ik dit lieve popje
toch ontzettend mooiiiiii....
Maar met kleding vind ik haar
ook super schattig...
Deze jurk maakte ik van mijn kant
die ik jullie vorige keer liet zien...
Het kant valt zo soepel, het is zo fijn
om mooie dingen met dit kant te maken...
 Ik ben nu met schoentjes van kant bezig, natuurlijk
zal ik jullie deze volgende keer weer
laten zien...
Wat een mooie uitdrukking heeft dit popje
toch op haar gezichtje...zo dromerig en melancholiek...
Ben ook aapjes aan het maken..
Hier nog een kiekje met Japie het apie...
Zoals jullie kunnen zien heeft Japie zijn
circuslaarsjes al aan...
Voor iedereen een heerlijke nieuwe
week...maak er iets moois van!
Heel veel liefs
Marijke
XXX