vrijdag 30 oktober 2015

Zo dankbaar...

Lieve mensen,

Het was vandaag zo'n mooie dag...wat ben ik toch
gezegend en ontzettend dankbaar..
Zo samen met mijn kleine meisjes..lieve Jasmijn.
Je bent nu zowat 10 maanden, en ohh..wat heb
je mijn hart gestolen.
Je kunt met je grote ogen zo vol verwondering
naar me kijken...alles neem je in je op.
En lief mensenkind wat kun je toch schaterlachen,
dit is een lieve lust om naar te kijken.
 Ik wordt zo ontzettend blij als ik je
guitige snoetje zie, zoals je naar me lacht..
Mijn hart smelt als ik je uit je bedje haal, en ik zie
je in je slaapzakje..met je rode wangetjes en
je slaperige oogjes...dan vind ik je zo zo lief..
En ja zo kan ik nog wel even door gaan met vertellen
ik ben zo vol van mijn kleine meisjes,zo vol 
liefde...en ik ben zo zo ontzettend dankbaar...

Wens je jullie een warme en knusse avond,
en voor later fijne dromen..
Heel veel liefsXXX