maandag 19 oktober 2015

Kreukellint...

 Lieve mensen,

Ben vandaag een beetje moe, daar ik gisteren
al mijn poppen en berenkindjes heb ingepakt, voor de beurs
dit aankomende weekend...
Het was een hele klus, tjeetje mina ik heb zoveel gemaakt!!!!
Zo van lieverlee is mijn huis net een poppen en beren pakhuis
geworden hahaha..
Vandaag ga ik maar een beetje rustig aan doen, een beetje
slapen en lekker uit het raam kijken..
Maar goed, ik wil jullie nog vertellen, dat je in mijn
kraampje dit weekend al iets kunt kopen vanaf 10 eurocent,
dat vind ik zo gaaf, er is gewoon voor iedere portemonnee iets
te vinden in mijn kraampje.
Zo neem ik ook mijn kreukellintjes mee...
 Kijk dit zijn mijn kreukellintjes...
Maar wie hebben zich daar dan verstopt?
 Twee ondeugende jongetjes...
Kleine guit en kleine Joris..
 Zijn ze niet koddig, deze twee snoezige kopjes..
Lekker tussen mijn kreukellintjes hahaha...
Dit zijn dan de kreullintjes die ik mee neem naar de beurs,
de kleurtjes die ikzelf ook altijd gebruik.
In de kleurtjes, baby blauw, baby roze, oud roze, zalm en roomwit...
Ik heb ze zelfs al gekreukeld voor jullie..en op een bundeltje
van 5 meter gedaan, dit bundeltje kost 2,00 euro
Het kreukelen van dit lint is heel eenvoudig te doen hoor,
je spuit met de plantenspuit het kreukellint een beetje nat,
en maakt hier dan een propje van, en klaar is je kreukellint.
Wat moesten we toch zonder kreukellint, deze gebruik ik
zoveel in mijn werk..
Doegiesssssss
Tot snel
XXX