maandag 19 oktober 2015

Een beeldschoon 60-jaren fornuisje..

Ja daar ben ik nog even...tis wat, voor de tweede keer vandaag!
Maar ik ben zo blij...vandaag ben ik zo verwend door mijn buurvrouw,
ik kreeg van haar dit geweldige 60-jaren fornuisje..
En dit past toch helemaal bij mijn keukendoek beren..super he?
Dank je wel lieve buurvrouw, ook nog voor de schattige ouderwetse
spelletjes en aankleedpopje en serviesje, wat lieeeeefffff!
Wat een mooie kadootjes!
Mijn berenkindjes zijn gemaakt van linnen,
en keukendoekstoffen, ik vind dit zo'n gave nostalgische
uitstraling geven..
 Ik gebruikte voor mijn keukendoek beren,
oude trechters en van die gave lepeltjes...
Kijk deze malle beer zet een pannetje op
haar berenkopje inplaats van op het fornuisje hihi...
Zo lief, hoe ze met het fornuisje speelt...
De twee grotere berenkindjes vinden het
fornuisje zelfs nog leuk om mee te spelen...
Ik maakte ook nog een beer in een emaille kom...
Gaf het berenkind overal geborduurde hartjes..
Nog even een taartje maken hoor...
Ja hoor jij mag ook mee spelen..
Vind zijn hartjes neusje zo zo lief!
Ik maak een taartje...wat ga jij maken?
Ook maakte ik een lief klein mutsje van keukenstof
voor grandma...dit is een afwasborsteltje..
En een keukendoekdoos...
Zo nu kruip ik lekker op de bank,
lekker onder mijn dekentje...lekker t.v kijken
met een koppie thee...
Hele fijne avond
XXX