woensdag 18 december 2013

Oude keukendoek beren...en voor iedereen een Zalig Kerstfeest!

 Hay lieve blogvrienden,

Voor mij zal dit even voorlopig de laatste post zijn,
ik ga even vakantie vieren...
Maar ik wil jullie heel graag mijn oude keukendoekberen laten zien...
 Dit is keukendoekbeer Annelorre...ze is net als haar zusje gemaakt
van een oude keukendoek...deze keukendoeken heb ik meegenomen
van de verzamelbeurs...
Kijk hier zijn Anne en Annelorre...
ik heb alles gebruikt van de keukendoeken...
Het monogram heb ik op hun borstjes genaaid...
 Normaal ben ik niet zo voor de kleur rood, maar deze
kleur van deze keukendoeken vind ik supermooi!
 Deze keukendoekberen zijn verre van perfect...ik heb overal
steken gezet, en lapjes genaaid..en kleine Anne heeft zelfs maar
1 oogje....maar dit vind ik juist zo mooi...!
 Voor Annelorre heb ik een mooie Kerst ster gemaakt..
en ze is er heel erg blij mee...
Ook heb ik de berenkindjes vleugeltjes gegeven...
Wat was het toch genieten om van de oude keukendoeken
deze berenkindjes te maken...
Kleine Anne...raakt mijn hart met je oude gehavende
lijfje en je ene oogje...
Ook jij mag er zijn hoor lief oud berenkindje...
Wat is het oude wafeltjes patroon van de doeken toch
ontzettend mooi...
Lieve mensen... 

Ik wens iedereen een Zalig Kerstfeest
en een 
Gelukkig Nieuwjaar
Moge 2014 een jaar worden van plezier,
maar ook een jaar van 
Verdraagzaamheid en Vrede...