dinsdag 10 december 2013

Voor een ieder van ons schijnt een Ster...


 Lieve meisjes,

Een lange post met mijn handwerkjes...Sterren..
Ik heb een mandje naast de bank staan met mijn lapjes, lovertjes,
en mooie kantjes...en als ik even kan zitten dan werk ik aan mijn
handwerkjes...Het is een geduldig werkje..maar ohhh...wat die ik dit
toch graag...ik wordt er zo rustig van...
Deze sterren kun je in de Kerstboom hangen...wat zal dat romantisch staan..
Jij lieve klein Ster 
Ik zie jou al van heel ver
Met jouw mooie stralen zij aan zij
Maak je mij altijd zo blij...


Dit plaatje vind ik zo lieffff...een klein prinsesje met een 
kroontje...deze heb ik opgevuld met kleine glaskraaltjes,
en lovertjes...

Tussen de vele ontelbare Sterren
straalt er een Ster voor ieder mens...
Zie omhoog vol verwondering 
valt er een ster dan doe je een wens...

Dit romantische meisje met haar tule rokje heb ik opgevuld,
en op de ster genaaid...wat zal ze prachtig in een Kerstboom staan...


Voor dit heerlijke babykindje maakt ik ook een
mooie Kerstster met een sneeuwpopje...ook maakte ik een Kersthemdje..
Zo lief met een slapend kindje..het hemdje is al erg oud, dus ik moest heel
voorzichtig de kantjes en kraaltjes naaien...


In het donker van de nacht...
is er altijd een Ster die naar je lacht...

 Meisje dit was het weer...ik heb nog meer handwerkjes
gemaakt hoor..deze laat ik jullie heel graag
volgende keer weer zien..
Liefs XXX