dinsdag 3 december 2013

Chihuahua kleine Gina...



Lieve blogmeisjes...

Hier mijn nieuwste beesie...kleine Gina... 
 Ik kreeg het verzoek om eens een Chihuahua te maken...
Eigenlijk vond ik het wel een uitdaging om zo'n
klein lief hondje te maken...
 Een lief klein pittig hondje is ze geworden mijn
kleine Gina...
 Dit doosje kocht ik op de verzamelbeurs...zo schattig
in pastel kleurtjes...dat jochie met zijn hondje zo liefffff!
 Het diertje heeft het formaat van een kleine
baby chihuahua...
 Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik gewoon
even wil spelen met dit kleine diertje haha...

 Ohhh...ik vind het diertje zo grappig...met haar grote ogen...
De liefde tussen mens en dier is onvoorwaardelijk en zo mooi!
 Een kraagje en een mutsje, en Gina is een circus hondje...
 Gina voelt zich een echte grote hond...kijk haar eens stoer zitten haha..
 Ze kan al zo lekker springen...
 Kom maar klein lekker diertje...ik ben dol op kleine hondjes...
 Leuk parmantig diertje...

Meisje bedankt voor jullie bezoekje...
Ik wens jullie allemaal een Heerlijke Sinterklaas..
Liefs en tot de volgend keer!