zaterdag 14 december 2013

Dromerige Kerstboom meisjes...

 Lieve vrienden,

En ook deze dromerige Kerstboom meisjes
heb ik met veel liefde en plezier gemaakt...
Als ik naar het eindresultaat kijk, dan lijkt het net
of ze uit een oude tijd zijn gestapt...
Heerlijk he als die oude roeseltjes en kantjes,
en hier een daar een glittertje...
Sommige oude gehaakte kleedjes worden nu het
rokje van een droom meisje...
Deze droom meisjes laten mij dromen van een warm
en knus Kerstfeest...een samenzijn met mijn
man en kinderen...kaarsjes een hapje en een drankje
en vooral genieten van het bij elkaar zijn...
Het bij elkaar zijn...en er voor elkaar zijn...
 Het kerstbelletje bovenop haar mutsje 
maakt zo'n zacht geluidje als ik het meisje voorzichtig pak...
Het geluid van het belletje laat me dromen over mooie dingen...
 Hier een droom Kerst meisje in het roze...ze heeft een
boeketje met roosjes...
Deze zijn speciaal voor jou!
Ik verheug me op Kerst...wat zal het warm en gezellig zijn...
Dag vrienden...liefs van mij...XXX