donderdag 24 oktober 2013

Nicolai leeft in een klok...


Lieve blogsisters...

Voordat de koffer dicht gaat wil ik jullie kleine
Nicolai even laten zien...
Natuurlijk mag Nicolai ook mee naar de poppen en
berenbeurs...
Deze kleine guit leeft in een oude wekker...zijn wereld is
klein...maar hij is zo gelukkig in zijn
mooie kleine wereld...!
 Ik kocht deze oude wekker...wat een mooie aangeslagen
oude wekker, hij deed het ook nog...en dat na zo'n lange tijd!
Alleen zijn bellen rinkelden niet meer..
Mijn zoon heeft de wekker met zorg uit elkaar gehaald, alle onderdeeltjes
goed bewaard, deze heb ik dus allemaal gebruikt..
 Zoals jullie zien heeft kleine Nicolai zelfs een radartje op zijn
berenkopje en in zijn lieve zachte buikje...
Kleine lieve beer met je glanzende zwarte oogjes...
Lieve schattepoezen...ik ben nu zo'n beetje klaar met alle voorbereidingen
voor de beurs..Ik hoop dat ik jullie mag ontmoeten, vergeet niet dat iedereen
mee mag doen op de eerste dag met de verloting aan mijn kraam.
Je maakt dan kans om een lief diertje te winnen..!
Lieve snoezels van jullie blogsis...

 Er zijn maar twee manieren 
om  je leven te leven.
De ene is doen alsof niets
een WONDER is.
De andere is doen alsof
alles een WONDER is...