dinsdag 10 september 2013

Sofa dollie Sara en kransjes met roosjes van papier en tule...


 Lieve bloggirls,

Hier een paar kiekjes van mijn opgepimpte sofa dollie
Sara La Mer..
 Ik heb deze sofa doll al jaren...ze hing aan
een haakje in mijn atelier...
Zo vreemd dat ik nog niet eerder de schoonheid
van haar gezichtje had gezien... !
 Haar haren zaten verward, en ze had een jurkje aan
wat zo oud was...het was helemaal vergaan..
En dit jurkje heb ik helaas moeten weg gooien..ik kon
er niks meer mee...jammer!
 Ik heb voor Sara La Mer een nieuw jurkje gemaakt,
en ik maakte een mooie knot in haar mooie
haar...er zat nog een oude haarspeld in, deze heb
ik weer netjes in haar knotje gespeld...
 Sara heeft zo'n mooi dromerig gezichtje...
 Ik maakte een kransje van tule en roosjes
van papier...
 Ik maakte ook voor haar vriendin Gretta
een kransje...ook weer van tule, lint en roosjes van papier..
 En ik vind ze nu zo heerlijk romantisch...en zacht van kleur..
 Ik had echt de smaak te pakken van kransjes maken, en
maakte een grotere krans van gekochte bloemen...
 Romantische kransjes...ze staan zo mooi bij
oud linnengoed..
En ik maakte  een kransje voor in ons haar...en natuurlijk
voor ons klein Sophietje...kijk haar toch eens zitten..
Lief droommeisje..
Deze foto's zijn afgelopen vrijdag in het park 
gemaakt...je zou als je het weer vandaag ziet, haast
niet geloven dat dit maar een paar daagjes geleden
was...en het zonnig weer was...!
Lieve schattepoezen dit was het weer...
tot de 
volgende keer!
XXX