donderdag 19 september 2013

Pink Bambi...


 Hay lieve blogsisters,

Hoe is het bij jullie?
Moeten jullie ook zo wennen aan de Herfst...?
Ik weet regen is goed voor de natuur, het was al veel te lang
droog..en het is goed om lekker binnen te blijven en
mooie dingen te maken...
 Zo maakte ik deze pink Bambi...het is zalig om
dit snoezige hertje te maken..en ik heb mijn Bambi 
hele grote ogen gegeven met natuurlijk lange wimpers..
Wat is het toch fijn om mijn gevoelens in mijn
werk te kunnen stoppen...
Tedere en liefdevolle gedachten...ik stop ze
allemaal in dit lieve roze hertendiertje..
Ik voel me een gelukkig mens !
En lieve meisjes ik ben geweldig verwend door
Helene....
Zij maakte deze snoezige witte stappertjes voor
mij...kleine kinderschoentjes, met van die 
kale neusjes...Zijn ze niet beeldschoon...?
Dank je wel lieve Helene...en ook dank voor je
altijd zo lieve woorden op mijn blog, en nu
in mijn gastenboekje...
Deze woorden zijn als een zalfje voor mijn ziel.. 
Bedankt voor het kijken...!
Liefs,
Marijke