donderdag 20 december 2012

Ik wens jullie allemaal een ster...dit is de bode van geluk!





Lieve lieve blogsisters...

Voor dit jaar mijn laatste postje..
En ja natuurlijk komt in dit laatste postje een engeltje
en dit engeltje is onze kleine Sophie...
Het mooiste  en liefste wat ons in 2012 is overkomen.
Sophie is nu zowat 9 maanden, en kan al heel erg veel,
staan, zitten en ze kan al zwaaien en ontzettend in een
deuk liggen met kiekeboe spelletjes..haha..
Als ik dit lieve mooie meisje zie, en ik zie haar zowat ieder
dag... dan gaat mijn hart open..vreugde en nog eens vreugde,
en zoveel geluk!
Als ik haar twinkelende oogjes zie en haar lachende mondje
met al twee piepkleine tandjes...ja dit is dan toch een stukje
hemel op aarde..
Het jaar 2012 heeft me zoveel gebracht...hele mooie dingen en minder
mooie dingen, maar ook hier heb ik weer van mogen leren.
En zo gaat het in ieders leven...maar het mooiste is dit
kleine mensje, eigenlijk een engeltje zo onschuldig en lief.
We gaan een warme en fijne Kerstdagen vieren met elkaar
en voor de eerste keer met Sophie erbij, dit zal zeker heel
bijzonder zijn!

Ik wens een ieder van jullie een ster!

Er lag gisteren nadat ik thuis kwam van het boodschapjes
doen, zomaar op de mat voor mijn voordeur een ster!
Tjeetje..ze was heel bijzonder, ja dat kon je duidelijk zien
aan haar kleur...ze schitterde zo mooi...
Nu stuur ik jullie allemaal deze ster..zij is een bode van
Voorspoed, Liefde en Geluk!

Lieve bogsisters...

Ik wens jullie allemaal hele warme en knusse Kerstdagen
en een 
Gezond, liefdevol en sprankelend 2013!
Geniet maar van alles..en we zien en horen elkaar in
het nieuwe jaar..

Marijke
XXXXXXXXXXXXXXX