maandag 17 december 2012

Kerstmis betekent voor mij..Liefde delen en Engelen...

 Lieve blogsisters,

Eindelijk ben ik ook een beetje in Kerst sferen gekomen...
Ik moet jullie eerlijk bekennen niet heel erg van Kerst decoratie's te
houden...ik weet niet precies waarom mij dit niet zo aan trekt..
Misschien omdat ik eigenlijk vindt dat de Kerst gedachte voor mij
het hele jaar al opgaat, en niet alleen met de Kerst dagen..
Kerstmis betekent voor mij de warmte te delen met elkaar, en 
genieten van elkaars gezelschap...een beetje eten en drinken...
En vooral LIEFDE voelen voor jezelf en je medemens.
Dit is voor mij veel belangrijker als kadootjes en heel veel decoratie's
Even met deze donkere dagen stil staan bij jezelf en andere mensen...
Kadootjes kunnen voor mij persoonlijk het hele jaar door...
en ik vindt het heerlijk om te delen en iemand blij te maken met
iets moois...misschien een stukje liefde door geven..
 En bij Kerst horen voor mij absoluut Engelen...
Engelen horen bij mij...
 Ik mag graag in Engelen geloven...
 Zij bieden mij troost...
 En aan ieder die dit zo hard nodig hebben...Liefde..
 Liefde en warmte in deze vaak zo donkere dagen...
 Deze Engel draagt een boodschap...
Open your heart...
Open je hart...
 Open je hart voor alle mensen...
 Luister eens naar elkaar....
 Engelen vertellen ons..
Hoop spoort ons aan
en vertelt ons 
dat het morgen beter zal gaan...
 Geloof..Hoop..Liefde..
 Engelen leven onder ons...ik heb er al zovele mogen ontmoeten..
 Engelen kun je herkennen aan hun hart van goud...
 Engelen,
ken je
Engelen,
voel je
Engelen,
hoor je
Engelen,
zie je
En die Engel dat ben jij!
 Engelen brengen ons dichterbij bij elkaar...
 Open jouw hart voor mij...
Mijn Engelenwens...

Een Engel opende het raam..en vroeg me:
Wat wil je wensen?
Ik wenste 
Zorg goed voor de persoon die dit berichtje leest...

Liefs en goeds
Marijke