zondag 9 december 2012

Ik ben in mijn knollentuintje....!


Meisjes...

Ik ben in mijn knollentuintje...!!!!
Niet lang nadat ik mijn oproep had gedaan, kreeg ik vrij snel
 een telefoontje van iemand met een zeer vriendelijke stem.
Dit was Ahsley...ze vertelde me enthousiast dat ze mij graag alles
wilde leren over het foto bewerken..
Ashley heeft 3 jaar Grafische school gehad, en weet alles over het
bewerken van foto's...en deze kennis wil zij heel graag met mij delen.
Wat een feestje he meisje?
Zij wilde heel graag een beer leren maken...en dat zal ik haar dan
ook met veel plezier willen leren..
Hoe mooi kan het niet zijn om zo van elkaar te mogen leren.

Hierbij wil ik iedereen bedanken die gereageerd hebben...wat zijn
jullie lief!!!!

Hierboven dus al een bewerkte foto..en ja dit is natuurlijk
helemaal mijn stijltje...lekker romantisch..en lekker veel krullen haha..
Het lijkt net magie..mijn pctje zal straks voor mij als een toverdoos werken..
Jullie horen en zien meer hoor...

Voor nu iedereen een mooie week gewenst!