zondag 5 augustus 2012

Naaigereimuis Madame Moulin Rouge...

Hay liefies,

Hebben jullie een mooie zondag gehad?
Hier was het weer redelijk,en ik heb heerlijk buiten
op mijn veranda deze naaigereimuis gemaakt..
Madame Moulin Rouge...
Madame moulin Rouge is een naaigereitje...en zij heeft
een passie voor oude klosjes kant...
Zij is zo gek op klosjes dat ze zelfs de klosjes in haar mooie
pruikje verwerkt..
Het schaartje hang altijd om haar pols...zodat als ze een mooi
stukje kant ziet hier gelijk een stukje vanaf kan knippen...
Dit naaigereimuisje komt uit Parijs..ze heeft verstand van
mode..en het mutsje wat zij draagt, heeft ze pas gekocht...
Ohhh...die klosjes met kant...zijn ze niet helemaal super tof??
En een hele grote rol met kant...knipper de knip...snel een stukje
vanaf knippen..wat een prachtig kant..
Madame Moulin Rouge en ik hebben dezelfde verslaving haha..
kant, kant en nog eens kant...hier krijg ik nooit genoeg van..

Enkele gedachtenissen..

Meisjes deze naaigereidames staan ook in mijn boek...
Er staat een patroontje in en dan kun je zelf aan de slag gaan om
ook een naaigereitje te maken na je eigen idee.
Mijn boek heb ik geschreven en gemaakt...om mensen te mogen inspireren!
Het is me een grote eer om mensen met mijn hersenspinsels te mogen
inspireren....
Ik heb in mijn boek met opzet dingen weg gelaten zodat iedereen
zelf zijn weg zou gaan om een creatie te gaan maken..
Deze weg is om zelf je stijl te ontwikkelen, dit is een avontuurlijke weg,
een ander mouwtje, een andere kleur, of juist niet het pruikje zoals
op de foto's in mijn boek staat...dit is nu juist zo leuk.
Het is zo heerlijk om zelf je eigen brein te laten werken, nadien als
je creatie klaar is, kun je zo blij en trots op jezelf zijn, daar je toch
heel veel van jezelf in deze creatie hebt gestopt...
Dit was mijn opzet van mijn boek..mensen een stukje geluk
doorgeven...door het scheppen van je eigen creatie..
Dingen klakkeloos overnemen is na mijn idee meer kopiƫren en dat
is zonde...zonde daar je dan gewoon iets namaakt!
Mensen die hun eigen hart volgen, maken juist de mooiste dingen..
dingen die gemaakt zijn met passie...
Ook wil ik nog even iets zeggen, over de reacties die niet meer op
mijn blog geplaatst kunnen worden...ik heb er namelijk zoveel mailtjes 
over gekregen van lieve en mooie mensen
Zelf moet ik erg wennen aan bloggen zonder reacties...het is zo stilletjes
op mijn blog...ook mis ik om bij jullie mijn krabbeltjes neer te zetten..
Maar toch geeft het me ook rust en bescherming, ik hoef niet bang
meer te zijn voor lelijke reacties..
Het is wel spijtig voor de mensen die met zoveel liefde altijd een 
lief berichtje achter lieten, en het zo missen zoals ze mij laten weten.
...ik vind het zo rot en vreselijk jammer dat het zo moet, maar
ik kan niet anders helaas...het is zo jammer dat het zo is gelopen..
sorry voor dit alles..!
Voor ons breekt een heerlijk vakantieperiode aan..
en we gaan hiervan heerlijk genieten...
Love&Happinesssssss
van jullie blogsis
Marijke
XXX