vrijdag 17 augustus 2012

Gaan jullie met me mee naar Praag...?

Gaan jullie met mij mee naar Praag?
Trek je makkelijke schoentjes aan, want het is een hele
wandeling..ga je mee?
Kijk dit zijn David mijn allerliefste en ik..
en we zijn 30 jaar getrouwd..wat een tijd he?
En dit vieren we in het romantische Praag...
We kennen elkaar 35 jaar...en deze lieve man is mijn hele
leven..de liefste man op aarde!
Dit mooie romantische reisje was een kadootje van de kinderen..
hoe rijk zijn we niet met deze lieve kinderen..dank je lieverds!
Dit was ons hotel..Hotel Centraal..en dit hotel was geheel
in Jugendstil...zo mooi ..met krullen en beschilderingen

De hele stad staat vol prachtige gebouwen..we keken ons
ogen uit...
En prachtige beelden...

En door de hele stad rijden deze prachtige rijtuigjes...
het is toch een lust voor je ogen?
Het museum vol kunstwerken..daar kun je een dagje voor
uit trekken...en volop genieten..
En de langste en breedste straat van Praag..
En de beroemde Karelsbrug...het is toch net een sprookje?
En op de Karelsbrug een leuk ventje met vrolijke muziekjes..
Praag is een poppenstad...en dan met name Marionetten..
Dus jullie begrijpen, dit was helemaal mijn stad..super!
Een winkeltje vol sprookjespoppen...
Sprookjes poppen van hout...dit is kunst met
de hoofdletter K..
En hele smalle steegjes...
Hier is mijn ventje weer..
En een panorama...om deze foto te maken, moesten we flink klimmen haha..
Maar kijk het uitzicht eens...adembenemend mooi!

Lieve meisjes..wij hebben zo genoten van ons reisje..en dit
was natuurlijk niet de laatste keer dat we in Praag zijn geweest.
In de winter lijkt me deze stad ook zo mooi..en we hebben nog lang
niet alles gezien..maar dat komt de volgende keer wel weer.

Ik wens jullie een heerlijk week-end vol liefde en zon..