woensdag 6 april 2011

Swap met Lovey..mijn schatkamertje en Red Sally in sepia...
























Lieve blogsisters...hebben jullie ook wel eens dat jullie hart een sprongetje maakt van geluk en blijdschap..
en dat je dan de hele dag zingt en soms een sprongetje maakt van blijdschap...
Zo'n dag had ik dus gisteren..over de post kwam een grote envelope, deze kwam uit Amerika...en ik dacht gelijk aan mijn vriendin Lovey uit Amerika.Wij hebben namelijk een Swap...Lovey heeft pas een boek uitgegeven over haar prachtige technieken met fotocollages...op deze techniek ben ik helemaal verliefd geworden....naast alle kantjes, bandjes, puchestoffen..en andere materialen...zo verzameld zij vintage sieraden die ze op een geweldige manier verwerkt in haar fotocollages....Ik heb Lovey leren kennen in blogland, en direkt was daar een klik tussen ons...ze is een lieve warme en hartveroverende vrouw...
Daar ik ook een boek heb geschreven besloten we een Swap te hebben met elkaar..en dit is zo ontzettend spannend en leuk...gisteren was het zover en heb ik het boek van Lovey in mijn bezit gekregen...en het boek is supermooi..dus vandaar mijn sprongetjes van geluk..en blijdschap..
Blogsisters..neem eens een kijkje in de wereld van Lovey....www.fabricphotomemories.blogspot.com
Toen ik die prachte vintage foto's zag moest ik gelijk aan mjn Red sally denken, en daarom een paar kiekjes van deze geweldige beer met haar old shabby hoed met rozen..ook mijn atelier in sepia vond ik wel leuk om weer eens te laten zien...
In mijn schatkamertje worden zoveel nieuwe schepseltjes geboren..het is op het ogenblik  lekker druk met nieuwe geboortes van creatieve schepseltjes..jullie zullen deze schepseltjes zeker eerdaags op mijn blog kunnen bewonderen..

Lieve blogsissies...voor nu maak van iedere dag een feest...je hoeft alleen zelf de slingers op te hangen..