woensdag 27 april 2011

Old shabby jurkjes en mutsjes...










Hallo lieve blogsissies...
Hebben jullie allemaal een heerlijke Pasen gehad? Ik weet zeker dat jullie allemaal hebben genoten van het prachtige weer. Het was me daar toch een verwennerij met een warme zon..en al het prachtige ontluikende groen en bloemenpracht.Het was heerlijk, maar nu is het weer tijd om een beetje te gaan werken...alles op z'n tijd. Ik heb gisteren mijn tuin opgepimpt met mooie plantjes, en ik heb er twee lieve kleine olijfboompjes op stam bijgekocht...zal jullie mijn tuintje eerdaags laten zien.
Maar nu wil ik jullie mijn jurkjes en mutsjes laten zien..heb toch zo'n liefde voor die mooie oude kleding van vroeger..daar werd toch zoveel tijd aan besteed..kantjes, bandjes, strikjes...het kon niet op.
Geinspireerd door de kiekjes van vroeger , en daar zijn deze prachtige jurkjes, mutsjes en schoentjes door ontstaan.Vinden jullie het niet prachtig dat zoveel oude materialen bewaard zijn gebleven, zodat wij ook nog kunnen genieten van als het moois van lang geleden.

Sissies..wens jullie allemaal nog een fijne week, met veel zon en Happinezzzzzzzz....
Marijke