woensdag 16 maart 2011

Het was een leuke tijd...

Lieve meiden,

Heel graag wil ik jullie vertellen, dat ik het ontzettend leuk heb gevonden om met het bloggebeuren bezig te zijn..heb door het bloggebeuren veel mooie dingen gezien en gehoord..lieve, mooie en geweldige mensen leren kennnen...
Wat heeft ons kleine landje veel creatieve mensen..een veel bezige bijtjes...heb het altijd erg leuk gevonden,
maar de laatste tijd ging het me een beetje tegenstaan om overal krabbeltjes achter te laten bij degene die mij ook altijd een krabbeltje gaven..tjeetje...wat koste mij dit soms enorm veel tijd!
Maar ik voelde me verplicht om toch iedereen een krabbeltje te geven...op een gegeven moment zat ik meer achter mijn laptoppie als achter mijn boetseerwerk..
Ik weet het wel dat doe ik zelf..het is eigenlijk mijn eigen schuld, maar het bloggen nam me helemaal in beslag, en dit vindt ik niet kunnen..
Daarom heb ik tijdens mijn blogrust goed kunnen nadenken, en ben ik tot de conclusie gekomen dat ik erg onrustig wordt van het vele bloggen...!
Nu wil ik natuurlijk wel blijven bloggen, maar heb de reacties verwijderd..een hele klus.. meer als 3000 reacties en deze heb ik ook allemaal een reactie terug gegeven, kun je nagaan hoeveel tijd er in is gaan zitten..
Heel graag wil ik toch mijn schepseltjes en ander creatieve uitspattingen aan jullie blijven laten zien, en zal zeker op mijn blog aannwezig blijven, maar als ik een reactie van iemand krijg voel ik me te zeer verplicht om iets terug te schrijven..dus vandaar dit besluit.
Ik wil wel iedereen heel erg hartelijk bedanken voor jullie altijd lieve krabbeltjes..weet zeker dat ik ze de eerste tijd zeker heel erg zal missen..maar tenslotte zal ik ook weer meer achter mijn boetseer en naaiwerk zitten, en dat komt bij mij nog steeds op de eerste plaats.

Nogmaals heel erg bedankt allemaal...en misschien tot ziens!

Toedelssssss...Marijke