zondag 20 maart 2011

Een suikerzoete taartenparade...




















Heel graag wil ik jullie deze suikerzoete lentegroetjes sturen...deze taartenparade heb ik lang geleden gemaakt met mijn zeer lieve tante Zoete taart..jullie kennen haar wel van mijn winkeltje je kunt haar en mijn spulletjes zien in http://www.het-zoete-leven.blogspot.com/
Al een behoorlijke tijd geleden heb ik deze taartjes gemaakt en beschreven voor het tijdschrift Hobby Handig...
Sindsdien zie ik met regelmaat veel taartjes op de blogs...de één nog mooier als de ander, zag er zelfs ééntje met van die snoezige bedeltjes eraan...zo leuk!
Ons kleine landje heeft veel talenten en bezige bijtjes...die heerlijk in de weer zijn met hun hobby,en met taartjes van stof.

Lieve girlies..wens jullie een heerlijke lenteweek...probeer te genieten van al het moois wat het leven ons bied...Marijke


.