dinsdag 11 januari 2011

Houten labels met antiek kant uit een ver verleden...


















 Wat moeten wij meisjes toch zonder kant?Ik ben dol op kan en dan vooral oud en antiek kant..en dan vooral dat je kunt zien dat het echt oud is met hier en daar een bruin vlekje..dit komt door de tand des tijds.Kant uit een ver verleden doet me altijd mijmeren en dan zie ik ik mooie avondjurken, hoeden en prachtige rijtuigen met paarden...en natuurlijk kant...Ik heb zo ontzettend veel kant en dit wil ik zeker met jullie delen, zo ben ik op het idee gekomen om nostalgische houten labels te maken en hier antiek kant op te winden, het lieve oude fotootje en strikje met hoedenspeld maken het labeltje helemaal romantisch .Het labeltje met kroontje en strikje is koningklijk en helemaal leuk om tussen je kantjes te leggen of bij je naaigerei...of om een lieve vriendin kado te geven.Het kant wat op de labeltjes zit komt uit een heel oud Frans winkeltje en is van eerlijk katoen gemaakt.Deze labeltje is toch wel ee voorbeeld waar romantiek en nostalgie hand in hand gaan.Deze labeltjes zijn te koop in mijn winkeltje het Zoete leven
http://www.het-zoete-leven.blogspot.com/
Meisjes ik hoop jullie te mogen ontvangen in mijn shoppie...