zondag 31 oktober 2010

De beurs en een Swap met Mireille Begijn...























De beurs is weer voorbij, en het was in één woord GEWELDIG!
Ieder jaar is de beurs voor ons een enorme belevenis en daar gaat een intensieve en lange voorbereiding aan vooraf.Dit zowel voor mij als mijn man, hij maakt namelijk altijd de opbouw voor de kraam, dit keer had hij prachtige kastjes met laadjes en mooie vakjes voor me gemaakt, echt zo nostalgisch.
Het is natuurlijk heerlijk als je zo hard hebt gewerkt dit ook wordt gewaardeerd door de bezoekers.Tjeetje...wat hebben we een complimnetjes gekregen,het was werkelijk overweldigend,ze fijn om te horen!
We hebben ook erg veel mooie beestjes, en popjes verkocht, en dat in deze tijd!
De tweede dag op de beurs kwam mijn Belgische berenvriendin Mireille Begijn, wij hadden een persoonlijke Swap, en wilde deze elkaar op de beurs laten zien..zo spannend, daar ik een zeer grote fan ben van haar werk.Het beertje wat Mireille voor mij heeft gemaakt heet Liselotje en is werkelijk zo prachtig, verfijnd en opgesierd met kleine kristalletjes...dit bijzonder kunstwerkje krijgt een prachtig plaatsje in mijn atelier, zodat ik er lekker veel naar kan kijken..Ik had voor Mireille een boetseerwerkje gemaakt..een Wollepopmuisje Lotje..ook Mireille vertelde me zeer blij te zijn met haar Wollepopje..
We maken werk wat totaal verschillend is, maar waarderen en houden van ieders werk, mooier kan het toch niet?
Lieve Mireille, hierbij nog heel erg bedankt voor je bijzondere kado.
Ook kwam ik op deze beurs ook nog andere bloggirls tegen, zoals Trollineke, en Chrissy van My precious one beren...dit is zo'n ontzettend lieve en dynamische meid, heerlijk om haar eens in het echie te ontmoeten.
Het waren bijzondere en drukke dagen, en ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik ook blij ben dat het weer achter de rug is..ik ben vandaag echt zo moe, ik ben net zo lui als mijn honden en heb zowat de hele dag geslapen...!!
Het wordt nu tijd om weer rustig te worden, en bij mezelf terug te komen, en weer in mijn ritme te komen...
We kunnen tevreden terug kijken op twee hele mooie en bijzondere dagen...

Lieve groetjes..Marijkexxx