zaterdag 18 september 2010

Bekendmaking Give Away en de konijnenzusjes...







Lieve blogmeisjes ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie ontzettend leuke berichtjes...tjeetje, het was helemaal leuk om deze te mogen ontvangen.Maar nu wil ik toch graag aan jullie laten weten wie het is geworden...Het was wel moeilijk hoor, daar ik zoveel mooie woorden heb gehoord...maar ik heb besloten dat het Chrissie is geworden, dit omdat zij verschillende lieve brichtjes stuurde, en een schattig gedicht speciaal voor mij heeft gemaakt...en omdat ik Chrissie een echt lieverd vindt.Chrissie het muizenboek komt zo snel mogelijk jouw kant op hoor.Jullie kunnen ook een kijkje nemen op het blog van Chrissie, zij maakt mooie quilts en schattige beren....www.mypreciousonequilting.blogspot.com

Ook wil ik jullie ook nog even voorstellen aan de konijnenzusjes..Nadine het grote konijn en haar kleinere zusje Muriéle..

Voor iedereen die ook heel graag het muizenboek in zijn bezit wil hebben kan het boek gewoon bij mij bestellen...stuur maar en mailtje en je hoort de verdere details.

Hierbij wil ik iedereen een heerlijke zaterdagavond toewensen en een fijne zondag.
Toedelsssssssssssssssss,
Marijke