woensdag 10 februari 2010

Hier krijg ik inspiratie van...

We zijn in juni 2009 in St.Petersburg in Rusland geweest.Hier werd een internationale beurs georganiseerd waar we voor uitgenodigd waren. Deze beurs was in een oud monumentaal pand zoals er vele zijn in St.Petersburg. Tijdens de beurs zag mijn man David dit lieve oude damtje in de hal op de oude bioscoopstoelen lekker rustig zitten.David kwam naar me toe en zei...ga maar eens in de hal kijken, en neem vooral je camera mee.EĆ©nmaal in de hal aangekomen zag ik dit beeldige oude damtje zitten! Ik ben tegenover gaan gaan zitten, en vroeg haar of ik foto's van haar mocht nemen. Het oude damtje knikte dat dit mocht. Ik heb een zwak voor oude dametjes, dit komt iedere keer in mijn werk terug...kijk maar naar theemuts Bess en mijn pas nog geboetseerde Tante Zoete Taart. Kijk van deze momenten, daar haal ik mijn inspiratie uit.